flickrlinkedin

Produkty - pochodzenie i pozyskiwanie

Strategia Pomocnych Gestów

Bez względu na to, gdzie pracujemy, chcemy mieć pozytywny wpływ na klientów, koleżanki i kolegów oraz na lokalne społeczności w naszym otoczeniu.

Jako firma odpowiedzialna chcemy minimalizować wpływ produktów na środowisko i zapewnić poszanowanie praw człowieka w łańcuchu dostaw.

Współpracujemy z naszymi dostawcami, aby sprostać tym wymaganiom, a naszym głównym obszarem zainteresowania są ryby, banany, kakao i olej palmowy. W Europie Środkowej naszym celem wewnętrznym jest pozyskanie 50% świeżych ryb ze źródeł certyfikowanych przez Marine Stewardship Council (MSC) do końca 2018 roku. W tym roku zwiększyliśmy również ilość bananów RFA o 42,7%. Nasze kawy i herbaty marki Finest mają już certyfikat Fair Trade, a obecnie pracujemy nad certyfikacją kakao i oleju palmowego.

Słuchamy naszych dostawców. Prowadzimy regularne anonimowe badania satysfakcji, aby dać im możliwość wyrażenia opinii. Odpowiedzieliśmy na wyniki ankiety, tworząc nowy, dedykowany zespół ds. relacji z dostawcami, który pomaga budować współpracę i zrozumienie.

W 2016 roku wprowadziliśmy nowe, regularne kanały komunikacji - Newsletter dla Dostawców i Konferencje dla Dostawców. Ponownie uruchomiliśmy międzynarodową linię Protector Line dla naszych partnerów biznesowych z Europy Środkowej, zapewniając bezpłatną, profesjonalną, poufną i bezpieczną usługę, która umożliwia dostawcom zgłaszanie wątpliwości.

Ponadto w maju 2016 r. uruchomiliśmy w Polsce Infolinię dla Dostawców, narzędzie pomagające dostawcom rozwiązać wszelkie wątpliwości dotyczące pracy z Tesco w ciągu 48 godzin, dając dostawcom jeden punkt kontaktowy, gdy potrzebują pomocy. Po przetestowaniu w Polsce, serwis ten został rozszerzony na wszystkie cztery kraje Europy Środkowej.

Nasi dostawcy mają także możliwość wyiany opinii i podzielenia się doświadczeniem dzięki platformie Supplier Network.