flickrlinkedin

Nasze podejście

Strategia Pomocnych Gestów

Bez względu na to, gdzie pracujemy, chcemy mieć pozytywny wpływ na klientów, koleżanki i kolegów oraz na lokalne społeczności w naszym otoczeniu.

W Tesco wierzymy, że każdy, nawet najmniejszy pomocny gest ma wielkie znaczenie. Nasza Strategia Pomocnych Gestów (Little Helps Plan) opiera się na trzech obszarach: ludziach, produktach i miejscach. Jej podstawą są postępy, jakie zrobiliśmy dotychczas z myślą o naszych klientach, koleżankach i kolegach, a także lokalnych społecznościach.

Przekonanie o sile pomocnych gestów to jedna z wartości, jakimi kierujemy się w naszym biznesie na co dzień. Odnosi się ona do wszystkich drobnych rzeczy, które robimy dla lokalnych społeczności wszędzie tam, gdzie działamy. Angażujemy się także w międzynarodowe inicjatywy, które mają na celu jeszcze większe, globalne zmiany. To wszystko znajduje się w centrum naszej Strategii Pomocnych Gestów.

Strategia motywuje nas do tworzenia jeszcze lepszego biznesu. Chcemy, aby wszystkie koleżanki i koledzy, bez względu na to, gdzie pracują i skąd pochodzą, osiągali sukcesy, nasi klienci podejmowali zdrowsze decyzje zakupowe i żywieniowe, a nasze produkty były dobrej jakości, pochodziły ze zrównoważonych źródeł i niewiele kosztowały. Pragniemy upewnić się również, że żadna nadająca się do zjedzenia żywność nie będzie w Tesco marnowana – w całym łańcuchu dostaw, od pola do stołu.

Nasza praca jest dostrzegana i doceniana - w ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 9 razy w krajach regionu Europy Środkowej otrzymywaliśmy nagrody i wyróżnienia.

Ludzie

Dbamy o naszych polskich klientów, każdego dnia coraz lepiej – dzięki ciężkiej pracy i doświadczeniu każdej i każdego spośród 22 tys. pracowników w naszym kraju.

Dowiedz się więcej...

 

Produkty - pochodzenie i pozyskiwanie

Jako firma odpowiedzialna chcemy minimalizować wpływ produktów na środowisko i zapewnić poszanowanie praw człowieka w łańcuchu dostaw.

Dowiedz się więcej...

 

Produkty - zdrowie

Nasi klienci i współpracownicy mówią nam, że nawet przy najlepszych intencjach, zdrowsza dieta może być wymagająca. Naszym celem jest by zdrowe jedzenie, dzięki szeregowi prostych, namacalnych i praktycznych działań, było dostępne dla każdego.

Dowiedz się więcej...

 

Produkty - marnowanie żywności

Jesteśmy mocno zaangażowani w walkę z marnotrawstwem żywności. Nie więcej niż 1,2% żywności w skepach i centrach dystrybucji Tesco w Europie Środkowej jest marnowane. Przy skali milionów klientów każdego tygodnia, to wciąż 38 000 ton rocznie.

Dowiedz się więcej...

 

Produkty - opakowania

Chcemy zmniejszyć nasz wpływ na środowisko, a wybór odpowiednich materiałów do pakowania pomoże nam osiągnąć ten cel. Zobowiązaliśmy się, aby do 2025 r. wszystkie opakowania były w pełni nadające się do recyklingu lub przetworzenia.

Dowiedz się więcej...

 

Miejsca

Jesteśmy dumni z bycia częścią lokalnych społeczności na całym świecie. Chcemy w znaczący sposób wpływać na sprawy istotne dla naszych klientów, pracowników, partnerów i lokalnych społeczności.

Dowiedz się więcej...