flickrlinkedin

Prostszy, lepszy wybór

Jamie Walker

dyrektor ds. produktów na Europę Środkową

Gdy pytamy naszych klientów, co jest dla nich najważniejsze w naszej ofercie, często mówią nam, iż doceniają właściwą równowagę pomiędzy wyborem i wygodą. My zaś jesteśmy w pełni świadomi, że opinie i oczekiwania klientów powinny znaleźć odzwierciedlenie w naszej ofercie – niezależnie od tego, jak szybko w dzisiejszych czasach te oczekiwania zmieniają się. I właśnie to rozpoczęliśmy w naszej ofercie kaw i herbat.

Chcemy, by nasza oferta była prostsza i bardziej wygodna dla klientów. W kategorii Kawy i Herbaty zmniejszyliśmy liczbę produktów o 20%, jednak klienci mogą teraz spróbować średnio 133 nowych produktów w każdym z krajów Europy Środkowej. Wprowadziliśmy więcej innowacyjnych produktów marki własnej oraz wiele nowości od naszych dostawców.

Przed wprowadzeniem zmian szczegółowo sprawdziliśmy, które produkty mają największe znaczenie dla naszych klientów i to na podstawie tych analiz podjęliśmy decyzję o zmianie. Efektem tych prac jest gama produktów preferowanych przez naszych klientów, zawierająca produkty lokalne, międzynarodowe i ofertę marek Tesco.

Pracując w ramach jednego regionu Europy Środkowej, możemy oferować klientom najlepsze produkty dostępne na rynkach. Chcemy być globalni tam, gdzie przynosi to największe korzyści klientom, a równocześnie lokalni – wszędzie tam, gdzie naszi kupujący tego od nas wymagają.