flickrlinkedin

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Wiosenna rozgrzewka z Pele

Piękna wiosenna pogoda pozytywnie nastraja do ruchu na świeżym powietrzu. Tesco stawia w tym sezonie na aktywność i daje klientom wyjątkowy pretekst do zwiększonej aktywności fizycznej. Będą oni mogli kupić z 70% rabatem limitowaną serię piłek oraz innych sportowych gadżetów sygnowanych przez jedną z największych gwiazd światowego futbolu. Chcecie wiedzieć o kogo chodzi?

Wraz z nadejściem wiosny warto zainwestować w nasze ciała i organizmy, aby poczuć się lepiej. Dlatego Tesco zaprasza Polaków do wiosennej rozgrzewki oferując ponad 500 000 piłek i akcesoriów sygnowanych przez ambasadora akcji, Pelego. Produkty z limitowanej, autorskiej kolekcji Pelé, dostępne są na wyłączność Tesco Polska. Sprzęt sportowy to jednak nie wszystko. Tesco przygotowało tez specjalne aplikacje na urządzenia mobilne, dzięki którym użytkownicy będą mogli sprawdzić swoje piłkarskie umiejętności aż w czterech różnych konkurencjach, z przyjaciółmi i graczami z całego świata. Swoje rekordy każdy będzie mógł sprawdzić na międzynarodowej tablicy wyników.

Ambasador akcji, legenda futbolu Pelé, odwiedza Warszawę 26 marca, aby oficjalnie zainaugurować wiosenną rozgrzewkę. Sport może zmienić nasze życie, nieważne kim jesteśmy i skąd pochodzimy. Sport tworzy możliwości dla milionów ludzi. Tylko niektórzy z nich mogą zdobyć sławę i odnieść sukces, ale na pewno dzięki uprawianiu sportu wszyscy możemy prowadzić zdrowy, szczęśliwy i aktywny tryb życia – mówi sam Pelé. Ponieważ najtrudniej jest zacząć, piłka nożna wydaje się najlepszym rozwiązaniem. To sport bardzo popularny w Polsce, a do tego amatorsko mogą go uprawiać zarówno dorośli, dzieci i całe rodziny, bez konieczności wykorzystywania specjalnej infrastruktury i drogiego sprzętu.

Do osób, które robią zakupy w Tesco regularnie, skierowana jest wyjątkowa oferta. Przy okazji zakupów w Tesco, za każde 20 wydanych złotych, otrzymamy specjalny znaczek. Po zebraniu 20 znaczków (lub 15, jeśli jesteśmy posiadaczami karty Clubcard) otrzymamy 70% rabatu na wybrany produkt z kolekcji Pelé - piłki lub plecak. Promocja obowiązywać będzie od momentu inauguracji programu, czyli od 26 marca aż do 13 lipca 2014 roku. Oferta dostępna wyłącznie w sklepach sieci Tesco obejmuje wysokiej jakości, ręcznie szyte piłki oraz przydatne, w szczególności podczas treningów, sportowe plecaki. Piłki nożne meczowe i plażowe, przy skorzystaniu ze zniżki, kupimy za 34,99 zł. Mini piłka kosztuje 17,49, zaś plecak 49,99 zł. Poza promocją, pełnowymiarowe piłki Pelego kosztować będą 114,99 złotych, ręcznie szyte minipiłki będą dostępne w cenie 57,99 złotych, natomiast specjalne, sportowe plecaki to koszt 164,99 złotych.

Przy okazji inauguracji programu 26 marca br., Tesco nie zapomni też o najmłodszych oraz o swoich lojalnych klientach z programu Clubcard. Podopieczni programu Tesco dla Szkół i dzieciaki z rodzinnych domów dziecka działających pod auspicjami Fundacji Happy Kids, otrzymają od Tesco zestawy piłek i gadżetów. Dzieci oraz klienci Tesco, którzy wygrali w konkursie Clubcard, będą mieli szansę osobiście poznać samego ambasadora programu, Pelego. Będzie to z pewnością niezapomnianym przeżyciem, a także dodatkowym bodźcem do zaangażowania się w aktywny ruch i uprawianie sportu na świeżym powietrzu.