flickrlinkedin

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Tesco poszerza ofertę nabiału

Trendy żywieniowe regularnie się zmieniają, a klienci wciąż oczekują nowości. Coraz częściej dokładnie analizujemy składy produktów, czytamy etykiety i poszukujemy produktów dopasowanych do własnej diety czy stylu życia. Dlatego też w ważnej dla klientów kategorii produktów – nabiale – Tesco wprowadza do swojej oferty liczne nowości. W gamie produktów nabiałowych Tesco debiutuje łącznie 177 nowych produktów, z czego 45 to marka własna Tesco.

Klienci coraz chętniej skłaniają się ku zdrowemu stylowi życia, co przekłada się na ich zwyczaje żywieniowe i skłonność do próbowania rynkowych nowości” – mówi Petr Wagner, menedżer kategorii Nabiał w Tesco. „Gdy klient decyduje się na zakup jogurtu, pojawi się wiele pytań. Ile dodanego cukru zawiera kubek? Czy w jogurcie znajdę korzystne bakterie? Ile białka zawiera jogurt? Wszystkie te pytania zadawaliśmy sobie i my, przy okazji budowania naszej nowej oferty” – dodaje.

Nowości Tesco w kategorii nabiałowej to m.in. naturalny jogurt z bakteriami bifidobacterium, które wspierają układ trawienny czy też mleczne napoje w wielu smakach  z probiotycznymi bakteriami l. paracasei. Miłośników nowych smaków ucieszą jogurty z pełnymi ziarnami i owocami, zaś dla osób dbających o linię przygotowano m.in. jogurty o obniżonej zawartości tłuszczu – również w wielu wariantach smakowych. Kolejną z nowości jest szeroka gama wprowadzonych do Tesco serów, m.in. słowackiej Parenicy, czyli wysokobiałkowego, tradycyjnego, parzonego sera o bardzo delikatnym smaku. Wartą uwagi nowością jest również Ementaler wyprodukowany w Szwajcarii dla Tesco oraz Pecorino Romano wyprodukowany dla Tesco we Włoszech.