flickrlinkedin

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne

44 raporty z zakresu CSR rywalizują o nagrodę internautów w Konkursie Raporty Społeczne. Głosowanie odbywa się przez stronę www.raportyspoleczne.pl i potrwa do 17 września br. Konkurs organizują Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Co roku jedną z nagród w Konkursie Raporty Społeczne przyznają internauci. Otrzymuje ją raport, który w internetowym głosowaniu zdobył najwięcej wskazań. W tegorocznej, 11. edycji etap głosowania  rozpoczął się 16 sierpnia i potrwa do 17 września włącznie. Odbywa się przez stronę raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/.

W tym roku jednym z 44 raportów, na który Internauci mogą oddawać swoje głosy jest raport zgłoszony przez Tesco Polska.

Proces głosowania

Wszystkie zgłoszone raporty zostały opublikowane na stronie: raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/. Głos można oddać dokładnie na trzy publikacje. Kolejno, w widocznych na stronie polach wpisać adres mail (1 osoba = 1 mail) i wybrać grupę interesariusza, do którego głosujący należy, i dopiero kliknąć przycisk „zagłosuj”.  Zakończenie procesu głosowania ma miejsce po dokonaniu potwierdzenia - odkliknięcia linku w mailu wysłanym automatycznie ze strony głosowania na wskazany wcześniej mail.

Ogłoszenie nagrody odbędzie się na początku października.

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku, a jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Głównym celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki konkursowi wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs  przyczynia się do zwiększenia transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami, stanowi też dobre źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.