flickrlinkedin

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Rowery z Tesco ponownie z darmowym ubezpieczeniem

Jazda na rowerze jest obecnie jednym z ulubionych sposobów aktywnego spędzania czasu przez Polaków. Z badania firmy SW Research przeprowadzonego na zlecenie Tesco Polska wynika, że aż 94% z nas wsiada na rower wraz z nadejściem wiosny. Jednocześnie tylko 20% Polaków wykupiło kiedykolwiek ubezpieczenie OC lub NNW dla rowerzystów. Dlatego już po raz drugi specjalnie dla miłośników aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu na świeżym powietrzu Tesco przygotowało bogatą ofertę rowerów z bezpłatnym rocznym ubezpieczeniem od kradzieży w LINK4.

W hipermarketach Tesco znajdziemy zarówno wytrzymałe i lekkie rowery górskie na bardziej wymagające trasy, jak i rowery miejskie czy rowerki dla najmłodszych. Najtańszy rower dla dzieci kosztuje już 119 zł, górski – 399 zł, a rower miejski możemy kupić zaś już za 349 zł.

Dzięki specjalnej akcji z firmą LINK4, osoby, które kupią rower w Tesco nie muszą się obawiać kradzieży swoich dwóch kółek. Każdy, kto w dniach 18.02 – 31.10 kupi rower w Tesco otrzyma do niego bezpłatne roczne ubezpieczenie od kradzieży w LINK4. Klienci będą mogli również skorzystać z dodatkowych ubezpieczeń – OC Rowerzysty (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej) i NNW Rowerzysty (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków). Warto rozważyć tą możliwość, ponieważ jak wskazują statystyki, wypadki z udziałem rowerzystów zdarzają się coraz częściej*.

Dzięki szerokiej ofercie i bardzo atrakcyjnym cenom, Polacy  coraz chętniej szukają sprzętu sportowego
w hipermarketach. Jak wskazują badania firmy SW Research 16% Polaków kupiło rower w tego typu sklepie. Tylko w zeszłym roku klienci kupili w Tesco blisko 70 tysięcy rowerów –
mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.  Jednak po samym zakupie, zwykle zapominamy o ubezpieczeniu naszego roweru lub siebie samych. Tylko 20% Polaków wykupiło kiedykolwiek ubezpieczenie OC lub NNW dla rowerzystów. Dzięki wspólnej akcji Tesco Polska i LINK4 rowerzyści będą mogli cieszyć się teraz zarówno wygodnymi, jak
i bezpiecznymi wycieczkami rowerowymi
– dodaje Sikora.

To kontynuacja zeszłorocznej wspólnej akcji LINK4 i Tesco, w której zostało ubezpieczonych blisko 70 tysięcy rowerów. W tym roku chcemy zaproponować klientom dodatkowy bonus. Każdy kto zarejestruje rower
w programie ubezpieczeniowym LINK4, otrzyma od nas bezpłatne półroczne ubezpieczenie assistance domowe, które zapewnia pomoc fachowców w trudnych sytuacjach, które mogą wydarzyć się w domu, np. pożar, kradzież, zalanie –
mówi Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży B2B w LINK4.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Tesco Polska, w dniach 29 lutego -2 marca 2016 r. metodą indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych online (CAWI) na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 16 lat i więcej.