flickrlinkedin

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Nabiał marki Tesco z certyfikatem „Doceń Polskie”

Marki własne sieci handlowych na stałe zagościły w koszykach Polaków. Ponad 90% z nas deklaruje, że ma w domu produkty z logo sieci handlowej*. Korzystne ceny i dobra jakość z sprawiły, że klienci coraz chętniej wybierają produkty świeże marek własnych. Produkty te są również coraz częściej doceniane przez ekspertów. Tesco otrzymało właśnie certyfikat „Doceń Polskie” dla pięciu produktów nabiałowych swojej marki.

W gronie produktów nagrodzonych tytułem „Doceń Polskie - Top Produkt”,  zarezerwowanym wyłącznie dla artykułów żywnościowych najwyższej jakości, znajdziemy twaróg półtłusty krajanka 260 g, mleko świeże 3,2% 500 ml, serek o smaku waniliowym z pokruszoną laską wanilii 1 kg, jogurt kremowy stracciatella z wiśnią 150 g i ser radamer w plastrach 150 g.

Celem programu „Doceń Polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów, które są dostępne na polskim rynku oraz mają „polski akcent”.

Marka własna Tesco to ponad 10 tysięcy różnych linii od produktów spożywczych, kosmetyków, po chemię domową i artykuły przemysłowe. Znajdziemy tu produkty Tesco polecane przez znanego krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza, markę Finest oraz produkty Value.

Już od początku działalności Tesco w Polsce, marki własne były bardzo ważnym elementem w ofercie sieci. W minionym roku starania Tesco zostały wyróżnione przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji i Grupę PTWP SA certyfikatem „Dobry Produkt” w kategorii „Produkt tradycyjny i regionalny” oraz „Produkt wysokiej jakości”.

 

* - źródło: http://www.swresearch.pl/pdf/Jak_postrzegamy%20marki_wlasne.pdf