flickrlinkedin

Archiwum wiadomości

Centrum Prasowe

Aktualności Biura Prasowego Tesco Polska

Polacy polubili e-handel

2013-01-08

Zakupy za pośrednictwem Internetu już na stałe weszły do polskiego krajobrazu handlowego. W sieci nie zamawiamy już tylko artykułów RTV i AGD, teraz coraz częściej są to także produkty spożywcze. Przykładowo, samo tylko Tesco za pośrednictwem usługi Ezakupy obsługuje już kilkanaście tysięcy zamówień miesięcznie. A to nie koniec - firma zapewnia, że w kolejnych latach Internet będzie wciąż wysoko na liście jej priorytetów.

Niewiele ponad 6 miesięcy - tyle wystarczyło Tesco na uruchomienie Ezakupów w aż 9 miastach. Do sieci weszły sklepy w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Gliwicach, Rudzie Śląskiej, Bielsku-Białej, Krakowie i Gdyni. Nie można również zapomnieć o miastach z nimi graniczących, których mieszkańcy również mogą składać zamówienia. Tym samym z zakupów za pośrednictwem Internetu w Tesco może skorzystać już niemal co 5 Polak!

Początkowo, w asortymencie Ezakupów klienci mogli znaleźć świeżą żywność, produkty dla niemowląt, chemię gospodarczą, kosmetyki i inne najpotrzebniejsze produkty do domu, biura i samochodu. Jednak asortyment Ezakupów jest wciąż rozwijany i teraz, odwiedzając www.tesco.pl/ezakupy, zamówimy również popularne książki, gry komputerowe, zabawki dla dzieci, a nawet produkty sezonowe – jak bombki czy lampki choinkowe, które klienci mogli kupić w okresie świątecznym.

Chcemy by klienci Ezakupów, odwiedzając naszą stronę poczuli się jak w hipermarkecie, gdzie pod ręką mają wszystko, czego na co dzień potrzebują – mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco. Dlatego uważnie słuchamy sugestii naszych klientów i wciąż poszerzamy nasz asortyment.

Za sukcesem Ezakupów stoi ponad 400 pracowników, którzy zajmują się nową usługą od strony technicznej, wybierają produkty z półek sklepowych i dowożą je do klienta specjalnymi samochodami. W ten sposób tysiące produktów tygodniowo trafia pod same drzwi klientów, dzięki czemu nie muszą oni dźwigać ciężkich zakupów ani tracić czasu w korkach.

 

-----


Ruszyła piąta edycja akcji - Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę

2013-01-18

Ruszyła piąta edycja akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”. Cel programu, realizowanego przez Tesco we współpracy z Ogólnopolskim Towarzystwem Ochrony Zwierząt Animals jest niezmienny – wsparcie schronisk dla zwierząt w najtrudniejszym dla nich okresie.

Od 17 do 30 stycznia, co dziesiąta złotówka wydana na karmy Marki Własnej Tesco zostanie przeznaczona na bieżące potrzeby 10 schronisk wybranych w internetowym głosowaniu.

Głosy na schroniska można oddawać na oficjalnym profilu „Eksperci Tesco” na Facebook’u - www.facebook.com/Eksperci.Tesco. W głosowaniu bierze udział 168 schronisk, rekomendowanych przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals.

Dodatkowo, przez dwa kolejne weekendy (18-20 i 25-27 stycznia) w wybranych sklepach, wolontariusze będą zbierać karmę, koce, miski i inne dary, które trafią do schronisk z najbliższej okolicy danego sklepu Tesco.

Akcję wspierają gwiazdy – dziennikarka Beata Sadowska oraz wokaliści Robert Gawliński i Łukasz Zagrobelny, a patronami medialnymi są: Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals oraz portale Psy.pl, Koty.pl, Polki.pl, Afterparty.pl oraz Eksmagazyn.

Więcej informacji na www.tesco.pl/zwierzaki.

 

-----

 

 

Teraz zakupy zrobimy w… telefonie

 

2013-01-23

Już ponad 60%* Polaków korzysta z Internetu. Nie dziwi więc fakt, że sieci handlowe coraz śmielej wchodzą do cyberprzestrzeni. Samo tylko Tesco, w ponad pół roku uruchomiło usługę Ezakupy w 9 miastach. Jednak samo wejście do Internetu już nie wystarcza, równie ważna jest mobilność. Dlatego teraz, aby zamówić zakupy nie musimy mieć nawet komputera. Możemy skorzystać z telefonu komórkowego siedząc w autobusie, czy czekając na ważne spotkanie.

Co ważne, nie musimy ściągać ani kupować dodatkowej aplikacji. Wystarczy, że wejdziemy na stronę http://m.ezakupy.tesco.pl i złożymy zamówienie dokładnie w taki sam sposób jak na klasycznej stronie internetowej.
 
* Badanie World Internet Project Poland 2012

 

-----

 

Tony karmy i tysiące głosów. Finał akcji "Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę"

2013-02-04

Ponad 135 tysięcy głosów oddali internauci na schroniska, biorące udział w akcji Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę – organizowanej przez Tesco. Wygrały schroniska z Kalisza, Sosnowca, Włocławka, Torunia, Krotoszyna, Elbląga, Ostrowa Wielkopolskiego, Zabrza, Zamościa i  Inowrocławia. Partnerem akcji było Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals.

Kluczem do sukcesu schronisk była duża aktywność internautów. W ramach piątej edycji akcji wsparcie otrzyma dwukrotnie większa liczba schronisk. Łączna kwota wsparcia jaka trafi do 10 zwycięskich schronisk to 33 200 zł, co oznacza, że do każdego z nich firma przekaże ponad 3 tysiące złotych. Dziękujemy internautom i klientom Tesco za duże zaangażowanie. Podczas tegorocznej kampanii oddali oni 135 tysięcy głosów. To właśnie dzięki nim pomoc dotrze do wielu zwierząt – mówi Łukasz Kędzior, koordynator akcji z ramienia Tesco.

Głosowaniu w sieci towarzyszyły weekendowe zbiórki w wybranych sklepach Tesco. Dary przekazane przez klientów trafiły do schronisk z najbliższej okolicy sklepów. Łącznie, podczas ogólnopolskich zbiórek, udało się zgromadzić 50 ton karmy oraz niezliczoną ilość koców, poduszek oraz zabawek.

Ambasadorami V edycji akcji Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę byli Beata Sadowska, Robert Gawliński oraz Łukasz Zagrobelny. Wokaliści uczestniczyli również w jednej ze zbiórek.

Udział w tego typu akcjach jest bardzo ważny. Nie mamy nic do stracenia, a możemy zrobić dobry uczynek. Serdecznie dziękuję wszystkim za zaangażowanie, które przyniosło tak doskonały efekt – w samej tylko Warszawie udało się zebrać prawie 2,5 tony karmy. Zwierzęta potrzebują pomocy, więc pomagajmy im cały rok – mówi Robert Gawliński, ambasador akcji.

Beata Sadowska dodaje: Dziękuję za wielkie serca. Udało nam się zebrać 50 ton karmy dla potrzebujących czterech łap. To piękny wynik. Mam nadzieję, że będziemy pomagać nie tylko podczas mrozów. Wdzięczność tych, którzy od nas zależą, jest bezcenna!

Partnerami medialnymi akcji były portale Psy.pl, Koty.pl, Afterparty.pl, Polki.pl oraz Eksmagazyn.pl.

 

-----


Wielkanocna zbiórka żywności 15-17.03

2013-03-07

W dniach 15-17 marca Tesco dołączy do wielkanocnej zbiórki żywności organizowanej przez 22 Banki Żywności w ponad 130 sklepach Tesco w całej Polsce.

Wolontariusze Banków Żywności, będą zachęcać klientów, przekazania części swoich zakupów do koszy ustawionych w widocznych miejscach przy wejściu do sklepu. Produkty ofiarowane przez darczyńców, trafią do organizacji, które na co dzień zajmują się opieką i wsparciem najuboższych, takich jak: świetlice środowiskowe, domy samotnej matki, hospicja, jadłodajnie, ośrodki wspierające najuboższe rodziny

Produkty rekomendowane do przekazania podczas zbiórki żywności to:
olej, cukier, konserwy rybne i mięsne, dżemy, słodycze.

 

-----